
Accedeix a tots els articles sobre el colesterol, els esterols vegetals i els beneficis que aporten. Coneix l'opinió dels professionals sobre aquests temes i gaudeix llegint els articles més actuals i els més importants que s'han publicat fins ara.
<b>Són aliments molt específics per a unes aplicacions concretes que cal tenir molt en compte?<b> <b>Pel que fa a l’alimentació, creu que els aliments funcionals esdevindran l’eina més usada pels metges?<b> Jo crec que sí. És una forma de fer arribar la medicina o la salut al públic d’una manera menys tradicional, o com a mínim que sembli que estiguis menys malalt. Et volen curar o millorar-te la salut per la via de l’alimentació. Jo crec que és una via correcta.
L'estudi, realitzat per investigadors alemanys, mostra la importància de fer esport tot i que sigui a aquesta edat per evitar els riscos de patir cardiopaties.
Segons la revista The Lancet, 90 minuts d'activitat física diària reduirien la pressió sanguínia elevada i els nivells alts de colesterol.
Els primers resultats d'un estudi del CSIC demostren que les verdures, els llegums, les fruites i, sobretot, l'oli d'oliva verge i la fruita seca redueixen els episodis cardiovasculars.
Durant una setmana l'institut farà revisions relacionades amb l'obesitat a la Comunitat de Madrid, on el 77% dels menors supera els nivells recomanats.